vineri, 2 aprilie 2010

Si azi ii tot azi

Ce falos am fost ieri ca mi-am facut blog. Dupa ce am plecat de la Timisoara abia asteptam sa ajung la Deva sa vad cum mai sta treaba pe acolo. Cand am ajuns, mi-am luat linku de pe facebook, dar m-o bagat ca vizitator... Si atunci m-am gandit eu sa ma loghez. Era o singura problema. Uitasem numele contului si parola; deeeeh era facut de 6 ore cum sa tin eu minte atata vreme? Intr-un final am invins Google-ul si l-am silit sa imi spuna aceste date pretioase, dupa care mi-am dat seama ca daca sunt logat si nu vreau sa postez nimic nu ii cu nimic mai interesant decat daca eram doar vizitator. In rest, nimic interesant doar o mica lectie de gramatica. Cum se numara cuvantul 'coarda': o coarda, un trotuar de coarde. Corect, nu?

4 comentarii:

  1. cum se silabiseste cuvantul "sesiune" ?
    RES-TAN-TE

    RăspundețiȘtergere
  2. parca azi trebuia maine :-? oricum..povestesti mai bn decat scrii...paste fericit stricoe >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. stai k am eu una buna, pakt k am aflat-o doar dupa c am trm msgele de pasti:

    Ce face un cal intr-un lan de canabis?
    Paste fericit=)))))))

    dana

    RăspundețiȘtergere
  4. stai k am eu una buna de sezon, pakt k am aflat-o doar dupa c am trimis msgele de pasti:

    Ce face un cal intr-un lan de canabis?
    paste fericit=))))

    RăspundețiȘtergere